Istraživačka grupa provodi znanstvena istraživanja iz područja edukacije usmjerena na pristup, primjenu i utjecaj novih tehnika i metoda poučavanja na kvalitetu visokoškolskog inženjerskog obrazovanja na preddiplomskoj i diplomskoj obrazovnoj razini. U suradnji s ostalim znanstveno-istraživačkim grupama FERIT-a i njihovim laboratorijima, kroz program LABUS, ostvaruje prijenos temeljnih matematičko-fizikalnih, te primijenjenih inženjerskih znanja i vještina prema skupinama koje uključuju učenike (i nastavnike) osnovnih i srednjih škola iz STEM područja. Sadržaji ovih aktivnosti uključuju prezentiranje dijelova znanstveno-istraživačkog, nastavnog i stručnog rada FERIT-ovih laboratorija primijenjenih inženjerskih znanja i vještina iz područja primijenjene fizike, robotike, automatike, računarstva i informacijskih tehnologija te tehničkih vještina primjenom modernih metoda poučavanja koje uključuju mjerenja na realnim eksperimentalnim postavima uz računalnu podršku u prikupljanu mjernih podataka i korištenje virtualnih instrumenata u modeliranju eksperimenata te računalnih simulacija pojedinih eksperimenata.
Aktivnosti istraživačke grupe usmjerene su na implementaciju modela društveno korisnog učenja (DKU) koji je u svijetu prepoznat kao učinkovit način povezivanja studenata i visokoškolskih nastavnika s organizacijama civilnog društva (OCD) i širom društvenom zajednicom te kao važan poticaj studentima za pronalaženje prvog posla, odnosno za njihovo povezivanje sa tržištem rada. Istraživačka grupa razvija i brine o provedbi održivih programa DKU kojima se javnost poučava o mogućnostima moderne STEM tehnologije, a studenti se uključuju u provedbu edukativnih programa za stjecanje STEM kompetencija nužnih za rad i razvoj novih tehnologija kao preduvjeta za uspješno uključivanje u tržište rada. Također, istraživačka grupa analizira primjenu suvremenih metoda u nastavi engleskog jezika struke, uključujući upotrebu igara, eksperimenata, digitalnih alata i umjetne inteligencije.