U cilju boljeg razumijevanja koncepata iz fizike kao temeljnog inženjerskog područja te poboljšanja procesa poučavanja i usvajanja primijenjenih inženjerskih znanja i vještina, tema uključuje:
- konceptualno razumijevanje, identifikacija problema (miskoncepcije i predkoncepcije) te pristupa i strategije rješavanja problema u fizici;
- procjena i primjena novih tehnologija i metoda poučavanja na usvojenost temeljnih fizikalnih koncepata kod studenata;
- primjena i razvoj dijagnostičkih instrumenata (testova i anketa) za procjenu znanja i razumijevanja iz temeljenih fizikalnih i primijenjenih inženjerskih područja;
- pristupi i stavovi sudionika nastavnog procesa o poučavanju i učenju te njihov utjecaj na izbor i osmišljavanje nastavnih programa, na primijenjenu metodu poučavanja te na navike pri učenju;
- procjena utjecaja promjene uvjeta poučavanja i učenja nastavnih sadržaja (npr. on-line poučavanje studenata u uvjetima pandemije COVID-19) na usvajanje fizikalnih koncepata i matematičkih vještina; usporedba proceduralnog i konceptualnog znanja studenata u promijenjenim (specifičnim) uvjetima poučavanja;
- implementacija društveno korisnog učenja (DKU) kao nove metode poučavanja koja pruža mogućnost studentima da primjene svoja stečena akademska znanja i vještina iz STEM područja na rješavanje stvarnih inženjerskih u užoj i široj društvenoj zajednici;
- Implementacija LABUS-a kao programa popularizacije znanosti u STEM području elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija, usmjeren na povezivanje osnovnoškolske i srednjoškolske nastave sa visokoškolskom inženjerskom nastavom.
Tema je na tragu današnjih edukacijskih trendova koji značajnu pažnju pridaju pristupima, primjeni i utjecaju novih tehnologija na kvalitetu visokoškolskog inženjerskog obrazovanja usmjerenog ka poticanju aktivnog učenja kod studenata i razvijanju kritičkog mišljenja te teže ka visokim razinama kognitivnih znanja kako bi se u što većoj mjeri ostvarili nužni ishodi modernog visokoškolskog inženjerskog obrazovanja (mogućnost primjene temeljnih prirodoslovno-matematičkih i tehničkih znanja; osmišljavanje i provođenje eksperimenata te analiza i interpretacija njihovih rezultata; osmišljavanje tehničkih i tehnoloških sustava i procesa prema željenim potrebama gospodarstva; rad u multidisciplinarnim timovima; identifikacija, formuliranje i rješavanje tehničkih problema; uspješna komunikacija uz profesionalnu i etičku odgovornost; razumijevanje utjecaja inženjerskih rješenja nekog problema u društvenom globalnom okruženju; prepoznavanje potrebe za cjeloživotnim obrazovanjem, itd.).