9. listopada 2024. godine održana je radionica AI Design Sprint, u organizaciji Hrvatske udruge digitalnih izdavača (HUDI), FT Strategies i Google News Initiative. Među brojnim sudionicima, sudjelovali su i članovi projektnog tima FACT@FERIT - Tihana Vajnand, Ratko Grbić i Josip Job.
Radionica se temeljila na metodologiji Googleovog Design Sprinta i produktnoj metodi Financial Timesa, a sudionici su identificirali ključne poslovne izazove i prilike za primjenu AI tehnologije. Svrha radionice je bila razvijanje konkretnih rješenja u budućoj primjeni umjetne inteligencije (AI) u svakodnevnom poslovanju. Uz stručnu podršku koju su pružili FT Strategies i Google News Initiative, sudionici su istraživali mogućnosti kako AI može unaprijediti korisničko iskustvo, automatizirati repetitivne zadatke i poboljšati učinkovitost internih procesa. Na kraju radionice, dobili su smjernice za daljnje korake i planove implementacije navedenih AI rješenja u roku od 6 do 12 mjeseci.
Radionici su prisustvovali predstavnici medijskih kuća kao što su Hanza Media, Index.hr, Lider Media, NovaTV, RTL Hrvatska, Telegram Media Grupa i drugi. Tijekom jednodnevnog programa, sudionici su razvijali prototipe za odabrane AI slučajeve korištenja, s ciljem ubrzavanja svojih AI inicijativa i postavljanja temelja za buduće inovacije.
Za više detalja o radionici možete posjetiti: https://hudi.hr/hudi-clanovi-dizajnirali-svoja-ai-rjesenja/