Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Upisi i studiji
ObjaveUpisi na FERITPregled studijskih programaSveučilišni prijediplomski studijiStručni prijediplomski studijiRazlikovne obvezeSveučilišni diplomski studijDoktorski studijSveučilišni specijalistički studijiLABUS i besplatne pripreme za brucošeDokumenti za upise i studije
Studenti
ObjaveRaspored nastave i ispitaNajčešća pitanja studenataZahtjevi, potvrde i propisiStručna praksaDiplomski završni radoviMobilnost studenataStudentski zborE-sportKorisni linkovi za studenteDokumenti za studente
Znanost i suradnja
ObjaveKonferencije i časopisi FakultetaIstraživačke grupeMeđunarodna suradnjaProjektiSuradnja s gospodarstvomPopularizacija znanostiDokumenti za znanost i suradnjuTransfer tehnologijeMikrotik akademijaCentar za umjetnu inteligenciju
Fakultet
ObjaveOsnovni podaciMisija i vizijaZavodi FakultetaImenik djelatnika FakultetaUprava i službe FakultetaKvalitetaEtičko povjerenstvoProstor i virtualna šetnjaKnjižnica i izdavačka djelatnostJavna nabavaNatječaji za radna mjestaDokumenti za fakultet
EnglishPrijava

 Objave - Znanost i suradnja  

AI u poslovanju - FACT@FERIT sudjelovao na radionici AI Design Sprint

Datum objave: 11.10.2024. | Objavi(o)/la: dzilic
Događaj: 11.10.2024.


starija objava >> << novija objava

9. listopada 2024. godine održana je radionica AI Design Sprint, u organizaciji Hrvatske udruge digitalnih izdavača (HUDI), FT Strategies i Google News Initiative. Među brojnim sudionicima, sudjelovali su i članovi projektnog tima FACT@FERIT - Tihana Vajnand, Ratko Grbić i Josip Job.

Radionica se temeljila na metodologiji Googleovog Design Sprinta i produktnoj metodi Financial Timesa, a sudionici su identificirali ključne poslovne izazove i prilike za primjenu AI tehnologije. Svrha radionice je bila razvijanje konkretnih rješenja u budućoj primjeni umjetne inteligencije (AI) u svakodnevnom poslovanju. Uz stručnu podršku koju su pružili FT Strategies i Google News Initiative, sudionici su istraživali mogućnosti kako AI može unaprijediti korisničko iskustvo, automatizirati repetitivne zadatke i poboljšati učinkovitost internih procesa. Na kraju radionice, dobili su smjernice za daljnje korake i planove implementacije navedenih AI rješenja u roku od 6 do 12 mjeseci.

Radionici su prisustvovali predstavnici medijskih kuća kao što su Hanza Media, Index.hr, Lider Media, NovaTV, RTL Hrvatska, Telegram Media Grupa i drugi. Tijekom jednodnevnog programa, sudionici su razvijali prototipe za odabrane AI slučajeve korištenja, s ciljem ubrzavanja svojih AI inicijativa i postavljanja temelja za buduće inovacije.

Za više detalja o radionici možete posjetiti: https://hudi.hr/hudi-clanovi-dizajnirali-svoja-ai-rjesenja/

Kneza Trpimira 2B, HR-31000 Osijek | Cara Hadrijana 10b, HR-31000 Osijek Tel: +385 (0) 31 224-600 | Fax: +385 (0) 31 224-605

IBAN: HR19 2390 0011 1000 16777, HPB | OIB: 95494259952 | PDV id. / VAT id.: HR95494259952 © 2021 FERIT | ferit@ferit.hr