Upisi u višu godinu studija ili ponavljanje godine u akademskoj 2024./2025.
UPISI u akademsku 2024./2025. godinu za studente koji trebaju upisati višu godinu studija ili ponavljanje (ne odnosi se na studente koji će upisati po prvi put prvu nastavnu godinu diplomskog studija 2024./2025.-upute za upis za ovu kategoriju tek slijede) održat će se u vremenu od 18. do 30. rujna 2024. godine.
POSTUPAK UPISA
Studenti se upisuju od 18. do 30. rujna 2024. preko ISVU studomata nakon što su završili s polaganjem svih ispita. Molimo studente da pritom provjere svoje matične podatke i ocjene na studomatu. Ako uočite pogreške, dužni ste javiti se studentskoj službi prije upisa na e-mail: studentska.sluzba@ferit.hr ili osobno na šalter studentske službe.
Nakon upisa na ISVU Studomatu, kojeg moraju i mogu obaviti svi studenti koji ostaju redoviti studenti i studenti koji su u statusu dovršetka studija od prije i posjeduju Odluku/Rješenje o dovršetku studija (Upute za upis preko studomata), studenti se obavezno prijavljuju na https://e-upisi.ferit.hr/ pomoću AAI identiteta (potrebno je odabrati kategoriju upisa za koju se prijavljuje-kategorija se odabire u padajućem izborniku) te završavaju proceduru upisa. Svi ostali studenti: a to su oni koji gube status redovitih studenta i prelaze u izvanredan status, koji su preuzeli Rješenje o mirovanju, prelasku na studij ili nastavku studija ne upisuju se sami preko ISVU stutomata već će njihov upis provesti studentska služba nakon što odrade potrebne korake u https://e-upisi.ferit.hr.
Napomena: Studenti koji su već u statusu dovršetka studija bez studentskih prava ne moraju ponovo podnositi Zahtjev za dovršetak jer već posjeduju Odluku/Rješenje o dovršetku studija.
Koraci postupka upisa
U studomatu:
- KORAK 0. obaviti upis - OSIM studenta koji gube status redovitog studenta (prelaze u IZVANREDNI status- ovaj status je uveden zbog ukidanja statusa "dovršetak studija" stoga svi studenti koji izgube status redovitih, od akademske 2024./25. mogu prijeći u status izvanrednog studenta ako to potvrde u sustavu e-upisi po daljnjim uputama).
U sustavu https://e-upisi.ferit.hr/ potrebno je obaviti sljedeće korake:
- KORAK 1. provjeriti podatke u sustavu (klik na tipku Provjerite Vaše podatke) te zatražiti izradu ponude slanjem potvrde da su podatci ispravni (klik na tipku Pošalji studentskoj službi unutar prozora za provjeru podataka). Nakon što student odradi ovaj korak potrebno je pričekati izradu ponude od strane studentske službe - ovo može potrajati 5-7 radnih dana. Kada studentska služba izradi ponudu, student će dobiti obavijest na mail te može nastaviti na KORAK 2. Napomena: u ovom koraku je potrebno potvrditi ispunjenje Jedinstvene sveučilišne studentske ankete https://anketa.unios.hr/ - samo za studente koji upisuju višu godinu i završavaju studij.
- KORAK 2. prihvatiti izrađenu ponudu - klik na tipku Detalji i prihvaćanje ponude
- KORAK 3. preuzeti podatke za plaćanje (moguće je kroz sustav obaviti plaćanje karticom) - klik na tipku Pregled i plaćanje ponude
- Nakon plaćanja troškova prema prihvaćenoj ponudi, potrebno je pričekati 5-7 radnih dana kako bi uplata bila obrađena te kako bi se upis obavio u cijelosti.
Procedura za upis studenata u posebnim statusima (mirovanje, prijelazi, nastavak studija i sl.) bit će opisana naknadno.
Studenti učlanjeni u knjižnicu obvezni su vratiti sve knjige prije upisa jer u protivnom knjižnica će im onemogućiti pristup Studomatu sve dok ne vrate knjige.
Troškovi upisa uključuju sljedeće:
- trošak upisa u višu godinu studija od 27,00 EUR (odluka o posebnim naknadama na sveučilištu J.J. Strossmayera u Osijeku ) - studenti koji upisuju ponavljanje NE PLAĆAJU ovaj trošak,
- trošak za projekte Studentskog zbora u iznosu od 7,00 EUR
- školarinu
- redoviti studenti: iznos školarine se računa prema broju nepoloženih ECTS-a (Odluka o linearnom modelu studiranja ). ECTS bodovi se zaokružuju na više i za plaćanje, i za uvjet upisa u višu godinu. (npr. student koji je na 1. godini ostvario 47,5 ECTS-a školarinu plaća prema linearnom modelu kao da je ostvario 48 ECTS, i ostvario je uvjet za upis više godinu).
- studenti koji studiraju u tzv. Statusu dovršetka studija i imaju Odluku o dovršetku studija plaćaju školarinu u iznosu od 1.120 EUR 100% školarine) ili manje ako ponavljaju zadnju godinu studija kako je propisano u Odluci o posebnim naknadama na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera
- izvanredni studenti koji su u tom statusu od prije te oni koji će prijeći u taj status( jer gube status redovitog studenta) od akademske 2024./2025. plaćaju školarinu u iznosu od 1.120 EUR ;u slučaju da im je ostao samo diplomski ili završni rad plaćaju 30 % školarine u skladu s Odlukom fakultetskog vijeća o iznosu školarine za studente u izvanrednom statusu.
NAPOMENE I OSTALE INFORMACIJE VEZANE ZA UPISE
1. Studenti KOJI GUBE STATUS REDOVITOG STUDENTA ne mogu se sami upisivati preko studomata već će njihov upis odraditi studentska služba nakon što sam student potvrdi u aplikaciji eUpisi da je suglasan s prelaskom u izvanredan status i izvrši uplatu svih troškova (upisnina , školarina).
2. Od akademske 2024./2025. izvodi se izmijenjeni studijski program sveučilišnog diplomskog studija Računarstvo koji se dijeli na četiri modula: Računalno inženjerstvo, Umjetna inteligencija i robotika, Programsko inženjerstvo i Podatkovne znanosti. Više o izmjenama studijskog programa sveučilišnog diplomskog studija Računarstvo možete pronaći u Obavijest za ponavljače prve godine sveučilišnog diplomskog studija Računarstvo: . Studenti 1. godine sveučilišnog diplomskog studija Računarstvo koji upisuju ponavljačku godinu ne mogu se upisati preko Studomata, nego se trebaju javiti na e-mail: upisi@ferit.hr te dostaviti sljedeće: JMBAG i trenutno upisani izborni blok (Računalno inženjerstvo, Robotika i umjetna inteligencija, Programsko inženjerstvo ili Informacijske i podatkovne znanosti). Nakon primitka potvrde da je obavljen upis u ISVU (dobit ćete obavijest mailom), studenti trebaju pristupiti sustavu https://e-upisi.ferit.hr/ pomoću OIB-a i privremene lozinke koju će dobiti na službeni e-mail.
3. UVJETI ZA UPIS u akademsku 2024./2025 godinu:
Na temelju članka 44., stavka 1. Statuta Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku i članka 46. Pravilnika o studijima i studiranju, Senat Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera donio je Odluku o uvjetima upisa studenata u višu godinu studija u akademskoj 2024./2025 godini (Odluka o uvjetima upisa u više godine.
Sukladno odluci Senata, uvjeti upisa u višu godinu su sljedeći:
PRIJEDIPLOMSKI (sveučilišni i stručni studiji)
- za upis 2. godine studija, studenti moraju ostvariti minimalno 48 ECTS bodova na 1. studijskoj godini.
- za upis 3. godine studija, studenti moraju imati položene sve ispite 1. studijske godine te ostvariti minimalno 48 ECTS bodova na 2.studijskoj godini.
DIPLOMSKI (sveučilišni studiji)
- za upis 2. godine studija, studenti moraju ostvariti minimalno 48 ECTS bodova na 1. studijskoj godini.
UPIS PONAVLJAČKE GODINE
Sukladno članku 77., stavku 5. Zakona o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti studenti u statusu redovitog studenta imaju pravo najviše jednom ponavljati svaku studijsku godinu. (npr. ukoliko je student do sada ponavljao 1. godinu studija ima pravo u statusu redovitog studenta ponavljati i 2. godinu studija) neovisno o broju ostvarenih ECTS bodova (što znači da više nije na snazi pravilo da se za ponavljanje u redovitom statusu mora imati minimalno 24 ECTS boda).
4. GUBITAK STATUSA REDOVITOG STUDENTA (prelazak u status izvanrednog studenta)
Student gubi status redovitog studenta ako neku godinu studija ponavlja više od jednog puta. Na primjer:
-
- redoviti student koji ponavlja 1. godinu studija i nije ostvario uvjet za upis u 2. godinu studija.
- redoviti student koji ponavlja 2. godinu studija i nije ostvario uvjet za upis u 3. godinu studija.
- redoviti student prijediplomskih studija koji ponavlja 3. godinu studija (tzv. „apsolvent“) i nije završio studij.
- redoviti student diplomskih studija koji ponavlja 2. godinu studija (tzv. „apsolvent“ i nije završio studij).
5. NAKNADNI UPIS
Nakon navedenog roka studenti mogu podnijeti zamolbu za naknadni upis samo ako je zamolba potkrijepljena dokumentacijom (npr. liječnička ispričnica, potvrda iz isvu-a o nedostupnosti sustava i sl.) iz koje se vidi da je razlog naknadnog upisa opravdan. Također , svi studenti koji su podnijeli zahtjev za nastavak studija, prijelaz ili mirovanje, upisuju se nakon što dobiju Rješenje/Odluku i samim tim to je opravdan razlog za naknadni upis i nije potrebna nikakva zamolba.
6. NAČINI PLAĆANJA
Postupak upisa se obavlja putem sustava e-upisi (e-upisi.ferit.hr) unutar kojega ćete moći vidjeti trenutni status i status procedure upisa. Kroz sustav ćete dati suglasnost o prihvaćanju zaduženja na iznos ukupnih troškova upisa i školarine.
Prihvaćanjem zaduženja postaju dostupni:
a) podaci za uplatu putem opće uplatnice/Internet bankarstva i
b) procedura plaćanja putem kreditne kartice. Plaćanje na rate je moguće karticama PBZ-a: Premium Visa, Maestro i Visa debitne kratice tekućeg računa do 6 rata.
7. NAPOMENA:
"Nakon uplate troškova potrebno je pričekati do 7 radnih dana kako bi uplata bila vidljiva u sustavu te kako bi upis bio obavljen u cijelosti."