Stručni studij

Nazad   Raspored   Engleski

Njemački jezik II S204-NJEM

ECTS 3 | P 15 | A 15 | L 0 | K 0 | ISVU 132677 186214 | Akademska godina: 2018./2019.

Grupe studenata

Prikaži sve grupe na predmetu

Nastavnici na predmetu

FERČEC IVANKA, nositelj
LIERMANN-ZELJAK YVONNE, nositelj

Sadržaj

Weg der elektrischen Energie. Sicherungen und Belastungen im Stromkreis. Wie entsteht der Kurzschluss?. Und so entsteht der Strom. Woher kommt der Strom?. Arten der Kraftwerke. Was ist Informatik?. Rechner. Das Internet. Relativsätze. Finalsätze. Infinitivkonstruktionen. Das Passiv.

Znanja i vještine koje se stječu uspješnim svladavanjem kolegija

Čitanje s razumijevanjem stručnih tekstova iz područja elektrotehnike, usvajanje novog vokabulara iz područja struke, proširivanje znanja u svezi novih struktura njemačkog jezika, proširivanje i usvajanje novih komunikativnih obrazaca.

Oblici provođenja nastave

Predavanja i vježbe

Obveze studenata

Definirano Okvirima kriterija ocjenjivanja studenata FERIT-a i stavkom 1.9

Praćenje rada studenata

Definirano Okvirima kriterija ocjenjivanja studenata FERIT-a i stavkom 1.9

Način provjere znanja

Povremene individualne ili grupne zadaće, redovita komunikacija, izrada vježbi, kolokviji, pismeni i usmeni ispit.

Osnovna literatura

1. 1 Pavlović, B. et al. Deutsche Grammatik macht Spaß Osijek: Lingua, 2007.

2. 2 Grujoski, Vanda Deutsche Fachtexte aus der Elektrotechnik Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, 1993.


Pretraži literaturu na:

Dopunska literatura

1. 1 Medić, Ivo Kleine deutsche Grammatik Školska knjiga Zagreb, 1995.

Način polaganja ispita

Kolokviji ili pismeni i usmeni ispit

Način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe kolegija

Provođenje sveučilišnih anketa o nastavnicima (pristup prema studentima, transparentnost kriterija, motivacija na izvršavanje aktivnosti, jasnoća izlaganja, i sl.). Provođenje fakultetskih anketa o predmetima (nakon položenog predmeta samoevaluacija studenata o usvojenim ishodima učenja, te o opterećenosti u usporedbi s ECTS-ima aktivnosti i predmeta u cjelini).

Pregled ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja

Ishodi učenja:

1. razviti vještinu razumijevanja pročitanoga stručnog teksta

2. analizirati i interpretirati složenije stručne tekstove

3. definirati i interpretirati stručnu terminologiju vezanu uz obrađene tematske jedinice te istu pravilno upotrijebiti pri prevođenju stručnih tekstova

4. ispravno primijeniti obrađene gramatičke strukture u pismenoj i usmenoj komunikaciji te proširiti i usvojiti nove komunikacijske obrasce

5. kritički se osvrnuti na stručnu temu u pisanom i usmenom obliku

6. pismeno formulirati sažetak teksta, argumente i definicije



Aktivnosti studenta:

Aktivnost studenta Broj radnih sati ECTS (Broj radnih sati/30) Ishod(i) učenja Nastavna
metoda
Metoda procjene Bodovi
Pohađanje Predavanja (PR), Auditorne vježbe (AV)3011,2,3,4,5,6Predavanja (PR), Auditorne vježbe (AV)Predavanja (PR), Auditorne vježbe (AV)00
Rješavanje zadataka3014,5,6Kontrolne zadaće (pismeni ispit)Provjera riješenih zadataka2550
Priprema za usmeni ispit i usmeno odgovaranje na pitanja200.71,2,4,5Usmeni ispitProvjera danih odgovora2040
Gramatički zadaci/Kratki eseji na zadanu temu60.23,4,5,6Gramatički zadaci/Kratki eseji na zadanu temuUsmena provjera riješenih zadataka/Ispravljanje pisanih uradaka05
Aktivno sudjelovanje na nastavi30.11,2,3,4,5,6Samoinicijativno sudjelovanje na nastavi u vidu pojašnjavanja stručnih tehničkih cjelina, sudjelovanja i vođenja tematskih debata, grafičkim prikazivanjima stručnih cjelinaEvidentiranje samoinicijativnog sudjelovanja na nastavi/provjera danih odgovora05