Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Upisi i studiji
ObjaveUpisi na FERITPregled studijskih programaSveučilišni prijediplomski studijiStručni prijediplomski studijiRazlikovne obvezeDiplomski studijiDoktorski studijSveučilišni specijalistički studijiLABUS i besplatne pripreme za brucošeDokumenti za upise i studije
Studenti
ObjaveRaspored nastave i ispitaNajčešća pitanja studenataZahtjevi, potvrde i propisiStručna praksaMobilnost studenataStudentski zborE-sportKorisni linkovi za studenteDokumenti za studente
Znanost i suradnja
ObjaveKonferencije i časopisi FakultetaIstraživačke grupeMeđunarodna suradnjaProjektiSuradnja s gospodarstvomPopularizacija znanostiDokumenti za znanost i suradnjuTransfer tehnologijeMikrotik akademija
Fakultet
ObjaveOsnovni podaciZavodi FakultetaImenik djelatnika FakultetaUprava i službe FakultetaKvalitetaProstor i virtualna šetnjaKnjižnica i izdavačka djelatnostJavna nabavaNatječaji za radna mjestaDokumenti za fakultet
EnglishPrijava

 Objave - Fakultet  

Nagradna igra "Bikovi, krave i kod" - TRENUTNI POREDAK

Datum objave: 21.05.2023. | Objavi(o)/la: Ana Šokčević
Događaj: 21.05.2023. - 02.06.2023.


starija objava >> << novija objava

U organizaciji skupine za Natjecateljsko računarstvo od 1. svibnja do 31.svibnja održava se

nagradna igra

"Bikovi, krave i kod"

Zadatak svakog natjecatelja je napisati program koji će znati pogoditi broj koji se sastoji od četiri različite znamenke i poslati taj program (C, C++ ili Python, otvoreni kod ili .exe) na e-mail adresu popularizacija.znanosti@ferit.hr .

 

Natjecatelj se može potpisati imenom i prezimenom ili bilo kakvom šifrom, no treba ostaviti podatak za kontakt u slučaju pobjede, odnosno za dodjelu nagrade.

 

Natjecatelj čiji algoritam najbrže pogodi broj koji smo mi zamislili, u najmanjem broju pokušaja, u prosjeku (bit će 10 testiranja za svaki poslani algoritam, tj. program ćemo ispitati na 10 različitih brojeva) bit će ukupni pobjednik i osvojiti nagradu, a top ljestvica natjecatelja (na kojoj će, kao i kod igre škare-kamen-papir-gušter-Spock biti ime koje nam je natjecatelj poslao ili šifra po želji) bit će oglašena na Fakultetskim internetskim stranicama.

 

Izvještaj o točnosti vašeg pokušaja (pokušaj se također mora sastojati od četiri različite znamenke) naš će algoritam davati na sljedeći način:

 

Nakon prvog pokušaja natjecatelja računalo će reći koliko je u pokušaju pogođenih brojeva koji su na pravom mjestu (takozvani „bikovi“ iz igre „bikova i krava“ ili „Mastermind“) te koliko je u vašem pokušaja pogođenih brojeva koji nisu na točnom mjestu u zamišljenom broju.

 

U drugom pokušaju izvještaj će reći je li predloženi broj manji (-1) ili veći (1) od zamišljenog.

 

U sljedećem pokušaju ponovo će ulaz biti broj bikova i krava, a u četvrtom je li broj manji ili veći od zamišljenog i tako dalje.

 

U slučaju pogotka u n-tom pokušaju natjecatelju se ukupni broj pokušaja povećava za n, a konačni pobjednik nagradne igre je natjecatelj koji ima najmanji zbroj svih pokušaja za svih 10  brojeva na kojima će se testirati natjecateljev poslani algoritam.

 

Primjer:

Mi odabiremo broj, npr. 8240.

Nakon toga pokrećemo vaš program i on ispisuje broj za kog ste ga vi isprogramirali da ga ispiše, npr. 1234. To je vaš prvi pokušaj u nizu pokušaja u kojemu želite pogoditi naš broj (zamišljeni 8240). Mi vašem programu upisujemo podatak 1 1 jer je pogodio jedan broj koji je na svom mjestu (broj 2) i jedan koji nije (broj 4).

Nakon toga vaš program ispisuje npr. 5012, a mi mu upisujemo -1 jer je 5012 manji od zamišljenog 8240.

Nakon toga slijedi, na primjer, sljedeći niz vaših pokušaja s našim odgovorom:

Pokušaj vašeg programa   |  Naš odgovor

               6234                   | 1 1

               7501                   | -1

               8234                   | 2 1

               8501                   |  1

               8246                   | 3 0

               8247                   | 1

               8245                   | 3 0

               8240                   | Ovo je pogodak, i to iz 8. pokušaja pa vašem broju pokušaja dodajemo 8.

 

Zamišljeni broj može počinjati s nulom.

 

Pravo sudjelovanja na nagradnoj igri imaju svi natjecatelji koji svoj kod za pogađanje broja pošalju do 31. svibnja na našu e-mail adresu popularizacija.znanosti@ferit.hr, bez obzira na stručnu spremu, starost, zaposlenje itd. Svaki natjecatelj kod može poslati samo jednom.

 

Konačnog pobjednika proglasit ćemo u utorak, 6. lipnja na sastanku naprednih programera i konačne rezultate objaviti na internetskim stranicama FERIT-a.

 

PROPOZICIJE:

1. Osim na gore navedenu e-mail adresu, kod se može donijeti uživo na sastanak grupe Natjecateljsko računarstvo, tj. svakog utorka u 18.30 u T 2-14. Dobrodošli ste.

 

2. Maksimalno vrijeme računanja za svaki pokušaj broja je 30 sekundi (program će se testirati na računalu s Intel i7 7700 procesorom).

 

3. Pravilo: "Svaki natjecatelj program može predati samo jednom."

mijenja se u "Svaki natjecatelj program može predati do tri puta" pri čemu će naravno samo najbolja inačica programa biti na top ljestvici najboljih rješenja.

 

4. Trenutačni poredak natjecatelja možete vidjeti ovdje:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1tIgQXOQ0RHnBoTocTTifNa3MYxnX9NcePXhqrKMdvTI/edit?usp=sharing

 

5. Prvih troje najboljih natjecatelja bit će nagrađeni FERIT-ovim paketima.

 

SRETNO 👍

 

 

Kneza Trpimira 2B, HR-31000 Osijek | Cara Hadrijana 10b, HR-31000 Osijek Tel: +385 (0) 31 224-600 | Fax: +385 (0) 31 224-605

IBAN: HR19 2390 0011 1000 16777, HPB | OIB: 95494259952 | PDV id. / VAT id.: HR95494259952 © 2021 FERIT | ferit@ferit.hr