O IT službi

Služba je dostupna na 2 načina:

1. osobno: 
u prostoriji 3-26
FERIT Trpimirova

Svaki dan od 9 do 15 sati

Obavezno neki identifikacijski dokument.

Telefon:   031 / 224-757  *u radno vrijeme HelpDesk-a


2. mail: 
helpdesk(AT)ferit.hr
(upite slati sa službene adrese: korisnik(AT)etfos.hr)


Voditelj službe:

Mario Miloloža

Djelatnici: 

Davor Vrandečić

Darko Đurković

Marko Šarić

Tomislav Lovrić

Stephen Ward

 

HelpDesk služba rješava probleme vezane uz korisničke račune studenata i djelatnika (mail, ftp, osobne stranice,...), spajanje na LAN i Wireless mrežu fakulteta, itd. 

Temeljna zadaća Službe za računalnu podršku je osiguravanje tehničkih preduvjeta za funkcioniranje informatičkog sustava fakulteta što uključuje: tehničku ispravnost računala i računalne opreme djelatnika i laboratorija, dostupnost i raspoloživost programske podrške, funkcioniranje lokalne računalne mreže i pristupa Internetu, osiguranje funkcioniranja dodatnih servisa i usluga (POP3, SMTP, HTTP, FTP, baze podataka, dial-up i drugi), osiguranje mehanizama zaštite sustava (zaštita od neovlaštenog pristupa/korištenja resursa, antivirusna zaštita, sigurnosna pohrana podataka), izrada aplikativnih programa za potrebe fakulteta, planiranje razvoja sustava i implementacija novih tehničko-tehnoloških rješenja.

Aktivnosti Službe: nabavka nove računalne opreme, redovito i izvanredno održavanje računalne opreme, održavanje računalne mreže i poslužitelja, izrada aplikativnih programa za potrebe fakulteta, razvoj kvalitete i sigurnost sustava, sudjelovanje na projektima edukacije, projektiranja i implementacije, servis za vanjske korisnike (u sklopu Službe računalne podrške organizirana je servisna služba za pružanje informatičke/servisne podrške vanjskim korisnicima iz akademske zajednice).