U utorak, 15.3. u K 1-15 na sastanku grupe Natjecateljsko računarstvo održano
je predavanje Tomislava Rudeca, Osnove tradicionalne i matematičke logike i
veze s računarstvom. Na predavanju je bilo oko 20 studenata s preddiplomskog
i diplomskog studija, a nakon predavanja održani su razgovori i rasprave sa studentima
na navedenu temu.
Također, u utorak, 4.3., u T 2-14 održano je predavanje na temu Osnove teorije igara.
Tu su bili i studenti i srednjoškolci, a nakon izlaganja prisutnima je postavljen nagradni
zadatak o programiranju robota koji bi korištenjem rezultata Teorije igara trebao što bolje
odigrati niz igara kamen-škare-papir-gušter-Spock (alternativna verzija u kojoj Spock
pobjeđuje sve osim guštera, a gušter je bolji jednino od Spocka, a od svega ostalog gubi,
tako da igra nije simetrična). Vrijeme za kreaciju algoritama je mjesec dana, a pobjednika
će se odlučiti u izravnim dvobojima algoritama na okupljanju 12.4, pri čemu će biti dodijeljena i
nagrada pobjedniku. Natjecanju se može pridružiti bilo tko od studenata, srednjoškolaca ili profesora,
tj. nije vezano strogo uz članove grupe.
Natječaj za ovaj zadatak postavljen je i na stranicama Fakulteta.